Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera trzy nowe sklepy
HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, właśnie otworzył trzy kolejne sklepy stacjonarne – w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie. Do końca roku HubStyle planuje otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów. Strategia rozwoju sieci w tym obszarze opiera się na franczyzie oraz placówkach partnerskich. –…
HubStyle podsumował 2016 rok i zaktualizował strategię rozwoju
Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży odzieży, koncentracja na innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel, intensyfikacja działań marketingowych, optymalizacja procesów operacyjnych – to najważniejsze osiągnięcia Grupy HubStyle, która 24 marca 2017 r. opublikowała swój raport roczny za 2016 r. W jego trakcie przychody Grupy wzrosły o 57%. HubStyle zaktualizował…
HubStyle nie zwalnia tempa – w lutym notuje 61 proc. wzrost przychodów w segmencie sprzedaży odzieży
Luty to kolejny udany miesiąc dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,6 mln zł, co oznacza 13 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 0,9…
HubStyle kontynuuje wzrosty w styczniu 2017 roku
HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego, w styczniu kontynuował wzrosty z zeszłego roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 2,5 mln zł i były o 44 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu zeszłego roku. W samym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 1,4…
HubStyle zanotował rekordową sprzedaż w 2016 roku
HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego, odnotował w 2016 roku przychody na poziomie ponad 21,3 mln zł. W samym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 11,6 mln zł, czyli przekroczyła połowę przychodów Grupy. W 2016 roku HubStyle koncentrował się na dynamicznym…
W listopadzie sprzedaż odzieży dwukrotnie większa
HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w listopadzie przychody na poziomie prawie 2,0 mln zł, a w samym segmencie odzieżowym 1,1 mln. W ostatnich tygodniach zrealizowano świąteczno-karnawałową kampanię dla marki Sugarfree, która będzie wsparciem sprzedaży w najważniejszych miesiącach…
HubStyle dwukrotnie zwiększa sprzedaż odzieży w październiku
HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego, notuje wzrost sprzedaży w kolejnym miesiącu. W październiku przychody Grupy wyniosły 1,7 mln zł i były wyższe o 30 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Od początku roku przychody HubStyle…
Czterokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży w trzech kwartałach 2016 r.
HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych, podsumował trzy kwartały 2016 r. W tym okresie przychody ze sprzedaży przekroczyły już przychody z całego 2015 r. Grupa utrzymała wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w kluczowym segmencie sprzedaży odzieży, który ma obecnie dominującą pozycję w przychodach Grupy. HubStyle kontynuuje rozwój…
Wrześniowe wzrosty w HubStyle
We wrześniu przychody notowanego na GPW właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego wyniosły 1,60 mln zł, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 15,21 mln zł i były o 70 proc. wyższe…
Ponad trzykrotny wzrost sprzedaży odzieży w sierpniu
Sierpień jest kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,8 mln zł, co oznacza 61 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W sierpniu przychody ze sprzedaży w segmencie…